Korzystanie z witryny oznacza akceptację na wykorzystanie plików Cookies.

Zamknij
KOSZTY WYSYŁKI
 
Koszt wysyłki jest zawsze jeden niezależnie od ilości zamówionych przedmiotów (z wyjątkiem dłużycy - dotyczy profili LED o długości 2m). Paczki nadajemy tylko firmą kurierską DPD.
 
Paczka standardowa (waga max 31kg)
Przedpłata 14 zł 
Pobranie 20 zł 
 
Dłużyca ( paczka standardowa zawierająca przedmioty o dłogości 2 metrów )
Przedpłata 20 zł 
Pobranie 26 zł 
 
Wysyłka towaru
 
Do każdego zamówienia doliczany jest koszt wysyłki, jego wysokość zależy od formy przesyłki wybranej przez klienta, a wysyłając zamówienie klient akceptuje jego wysokość.
 
Zakupione towary niezależnie od ilości wysyłamy jedną przesyłką. Koszt przesyłki jest zawsze jeden ( z wyjątkiem przedwmiotów o długości 2m).
 
W przypadku płatności przelewem towar wysyłamy najczęściej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.
 
W przypadku płatności przy odbiorze (za pobraniem) towar wysyłamy najczęściej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu maila z wybraną formą płatności.
 
Paczki wysyłamy kurierem DPD , infolinia 801 400 373 lub 22 577-55-55.
 
Prosimy o uwzględnienie godzin doręczenia przesyłki i wybór miejsca dostawy tak aby ktoś mógł odebrać paczkę. 
 
Można podać np. adres swojego miejsca pracy.
 
Na etykiecie adresowej oprócz adresu umieszczony jest nr telefonu odbiorcy (co powinno ułatwić kontakt kuriera z klientem)
 
Nie mamy możliwości nakazania kurierowi powiadamiania telefonicznego przed dostawą.
 
W dniu wysłania towaru do klienta wysyłane są dwa e-maile:
 
- z naszej firmy (z potwierdzeniem realizacji)
 
- od firmy DPD z podanym nr przesyłki i danymi kontaktowymi
 
Po podpisaniu odbioru przesyłki lub uiszczeniu opłaty pobrania klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
 
Dokładny regulamin firmy kurierskiej DPD można znaleźć na jej stronie internetowej www.dpd.com.pl
 
Wszystkie wysyłki z zakupionym u nas towarem są przesyłkami rejestrowanymi, jeżeli w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia nadania przesyłka nie dotrze to skontaktuj się z nami. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby paczka się odnalazła i została skierowana do Ciebie, ewentualnie w przypadku jej zaginięcia po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę spedycyjną towar zostanie do Ciebie wysłany ponownie lub zwrócimy Ci wpłacone środki.
Ładowanie...