Korzystanie z witryny oznacza akceptację na wykorzystanie plików Cookies.

Zamknij

Informacje ogólne

Naszą sprzedaż traktujemy bardzo poważnie. Setki zadowolonych klientów, nienaganna opinia i komentarze dają pewność zadowolenia z dokonanego u nas zakupu.

Rzetelnie dbamy o zabezpieczenie naszych przesyłek. Bez opóźnień odpowiadamy na e-maile i telefony. Służymy chętnie pomocą. W razie pytań lub wątpliwości doradzimy i pomożemy podjąć decyzję o zakupie.

Kupując u nas masz pewność udanych zakupów. Jesteśmy legalnie działającą Polską firmą.

Zakup

Przed zakupem przeczytaj dokładnie opis przedmiotu i regulamin. Znajdziesz tam najczęściej wszystkie potrzebne informacje. Jeżeli masz pytanie dotyczące przedmiotu , napisz do nas e-mail lub zadzwoń, a jeśli nie akceptujesz warunków opisanych w regulaminia - nie kupuj.

Jeżeli nastąpiła pomyłka przy składaniu oferty prosimy o kontakt, postaramy się wyjaśnić sprawę w najmniej bolesny sposób.

Do każdego zakupu dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.

Podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT)   

Wysyłka towaru

Do każdego zamówienia doliczany jest koszt wysyłki, jego wysokość zależy od formy przesyłki wybranej przez klienta, a wysyłając zamówienie klient akceptuje jego wysokość.

Zakupione towary niezależnie od ilości wysyłamy jedną przesyłką. Koszt przesyłki jest zawsze jeden.

W przypadku płatności przelewem towar wysyłamy najczęściej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.

W przypadku płatności przy odbiorze (za pobraniem) towar wysyłamy najczęściej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu maila z wybraną formą płatności.

Paczki wysyłamy kurierem DPD , infolinia 801 400 373 lub 22 577-55-55.

Prosimy o uwzględnienie godzin doręczenia przesyłki i wybór miejsca dostawy tak aby ktoś mógł odebrać paczkę. 

Można podać np. adres swojego miejsca pracy.

Na etykiecie adresowej oprócz adresu umieszczony jest nr telefonu odbiorcy (co powinno ułatwić kontakt kuriera z klientem)

Nie mamy możliwości nakazania kurierowi powiadamiania telefonicznego przed dostawą.

W dniu wysłania towaru do klienta wysyłane są dwa e-maile:

- z naszej firmy (z potwierdzeniem realizacji)

- od firmy DPD z podanym nr przesyłki i danymi kontaktowymi

Po podpisaniu odbioru przesyłki lub uiszczeniu opłaty pobrania klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.

Dokładny regulamin firmy kurierskiej DPD można znaleźć na jej stronie internetowej www.dpd.com.pl

Wszystkie wysyłki z zakupionym u nas towarem są przesyłkami rejestrowanymi, jeżeli w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia nadania przesyłka nie dotrze to skontaktuj się z nami. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby paczka się odnalazła i została skierowana do Ciebie, ewentualnie w przypadku jej zaginięcia po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę spedycyjną towar zostanie do Ciebie wysłany ponownie lub zwrócimy Ci wpłacone środki.

Towar można odebrać osobiście po wcześniejszym umówieniu się i dokonaniu przedpłaty na konto bankowe. Istnieje również możliwość płatności gotówką.

Odbioru można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 oraz w sobotę w godz. 9-13 pod adresem:

ELKING Marcin Siemiacki

ul. gen.J.Bema 11 lokal 13

15-369 Białystok

Płatności

1. Przedpłata przelewem na nasz  rachunek bankowy

Bank Zachodni WBK

14 1090 2587 0000 0001 3375 9245   

ELKING Marcin Siemiacki

ul. gen.J.Bema 11 lokal 13

15-369 Białystok

W tytule przelewu proszę wpisać imię i nazwisko zamawiającego co pomoże nam w szybkim odnotowaniu wpłaty.

2. Płatność za pobraniem (przy odbiorze).

Uwaga. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania towaru za pobraniem w przypadku stwierdzenia małej wiarygodności Kupującego (np. problem z potwierdzeniem zamówienia)

Reklamacje i zwroty

Przed wystawieniem złej opinii skontaktuj się z nami, a na pewno wyjaśnimy całą sytuację i rozwiążemy problem.

Zwrot towaru

Każdy zakupiony u nas towar można zwrócić - do 14-ciu dni od otrzymania przesyłki .

Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Reklamacje

W przypadku reklamacji, po uprzednim powiadomieniu nas, Klient odsyła uszkodzony przedmiot na swój koszt, my zaś odsyłamy nowy na swój koszt. Może się również zdarzyć uszkodzenie towaru podczas transportu - w takim przypadku podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest protokół szkody sporządzony w obecności kuriera DPD.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy  na jego koszt.

Okres na jaki udzielana jest gwarancja:

a) zakup na paragon - 24 miesiące
b) zakup na fakturę VAT - 12 miesięcy

 

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

Można się z nami skontaktować :

- e-mailem : biuro@elking.pl

- telefonicznie: 784 403 133

 

 

Ładowanie...